Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
0 ks
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Obchodní podmínky

    Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.atonery.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost B&S Sales, spol. s r.o., IČO 02167808, se sídlem Krásova 680/32, Žižkov, 130 00 Praha 3, zapsaná v obchodním rejstříku v oddíle C, vložka 216246 u rejstříkového soudu v Praze a kupujícího.

    Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Není-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), vše ve znění novel.

    Vymezení pojmů

    Prodávající je společnost B&S Sales, spol. s r.o., IČO 02167808, se sídlem Krásova 680/32, Žižkov, 130 00 Praha 3, zapsaná v obchodním rejstříku v oddíle C, vložka 216246 u rejstříkového soudu v Praze. B&S Sales, spol. s r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

    Kupující – vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.

    Kupující spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

    Kupující, který není spotřebitel, je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání a která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

    Kupní smlouva

    Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího).

    Učiněním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem v jejich plném znění a že s nimi souhlasí. Obchodní podmínky a reklamační řád tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy a jsou trvale zveřejněny na internetových stránkách www.atonery.cz. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

    Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit.

    Objednávka

    Možnosti podání objednávky:

    1) Objednávkový formulář na našich web. stránkách - stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme kontaktovat, kdy zboží doručíme nebo zašleme poštou. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení.

    2) Emailem - zašlete nám email na e-mailovou adresu info@atonery.cz a do předmětu napište OBJEDNÁVKA, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.

    Po odeslání objednávky a jejím následném zpracování bude kupujícímu e-mailem odesláno potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení nalezne kupující nějaké nesrovnalosti nebo bude chtít učinit úpravu objednávky, neprodleně kontaktuje prodávajícího.

    Veškeré podané objednávky některým z výše uvedených způsobů jsou závazné.

    Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

    Vlastnické právo na objednané zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Zboží je až do zaplacení majetkem prodávajícího.

    Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

    Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

    V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy.

    Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné i na adresu provozovny prodávajícího.

    Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

    Důsledky odstoupení od smlouvy

    Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, prodávající mu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl informován o  odstoupení od smlouvy, vrátí všechny platby, které prodávající od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím).

    Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neuvede jinak. Nebude-li toto možné, peněžní částka bude zaslána na zpáteční adresu udanou na zásilce při vrácení zboží.

    Spotřebitel je povinen vrátit zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. Doporučujeme zaslat zboží zpět nebo je osobně předat na adrese provozovny B&S Sales, spol. s r.o., Krásova 680/32, Praha 3 - Žižkov, 130 00. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud spotřebitel odešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

    Pokud je zboží odesláno odděleně od projevu vůle o odstoupení od smlouvy, je spotřebitel povinen v zásilce uvést, že zboží je vraceno v souvislosti s odstoupením od kupní smlouvy, a tuto kupní smlouvu dostatečně identifikovat.

    Spotřebitel ponese přímé náklady spojené s navrácením zboží.

    S vrácením platby může prodávající počkat do té doby, než obdrží vrácené zboží nebo než spotřebitel prokážete, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

    V případě, že se spotřebitel rozhodne pro odstoupení od smlouvy, doporučujeme tiskové náplně a tonery vrátit originálně zabaleny. Při nesplnění této podmínky nemůže spotřebiteli vzniknout žádná újma na jeho právu odstoupit od smlouvy. Prodávající avšak vůči spotřebiteli může uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží (náhradu škody), pokud k takovému snížení hodnoty dojde poškozením dodaného zboží nebo nedodáním zboží v jeho kompletním stavu. Případnou kompenzací není dotčeno právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce.

    Zpracování osobních údajů zákazníků

         1. Zákazník bere na vědomí, že B&S Sales, spol. s r.o., zpracovává osobní údaje, které zákazník poskytl či poskytne B&S Sales, spol. s r.o. v souvislosti s jednáním o kupní smlouvě, jejím uzavřením a plněním, a dále osobní údaje, které B&S Sales, spol. s r.o. shromáždí v souvislosti s poskytováním sjednaných služeb zákazníkovi. Zpracovávány budou zejména identifikační a kontaktní údaje zákazníka a další informace uvedené v kupní smlouvě nebo shromážděné v souvislosti s jejím plněním. B&S Sales, spol. s r.o. při zpracování osobních údajů zákazníků dodržuje obecně závazné právní předpisy a dbá na ochranu soukromého a osobního života zákazníků.

         2. Zákazník není podle žádného obecně závazného právního předpisu povinen poskytnout B&S Sales, spol. s r.o. své osobní údaje; poskytnutí osobních údajů je zcela dobrovolné. Bez poskytnutí osobních údajů však nemůže být uzavřena ani plněna kupní smlouva.

         3. B&S Sales, spol. s r.o. bude zpracovávat osobní údaje zákazníka automatizovaně v rámci elektronické databáze i manuálně v listinné podobě.

         4. Osobní údaje zákazníka bude B&S Sales, spol. s r.o. zpracovávat pouze k následujícím účelům:

    a) poskytování sjednaných služeb a služeb s tím souvisejícím, včetně jednání o kupní smlouvě či její změně a plnění kupní smlouvy;

    b) ochrana práv a právem chráněných zájmů B&S Sales, spol. s r.o.;

    c) dodržení právní povinnosti B&S Sales, spol. s r.o. stanovené obecně závazným právním předpisem (např. povinnost B&S Sales, spol. s r.o. uchovávat daňové doklady podle zákona o dani z přidané hodnoty);

    d) marketingové a obchodní účely.

         5. K marketingovým a obchodním účelům podle článku 4(d) mohou být osobní údaje zákazníka zpracovávány pouze za předpokladu, že zákazník nevyjádří svůj nesouhlas (předem či následně) s takovým postupem. Neudělí-li zákazník souhlas se zpracováním osobních údajů pro marketingové a obchodní účely v širším rozsahu, mohou být k tomuto účelu zpracovávány pouze osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, adresa a email zákazníka.

          6. Osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelu jejich zpracování. S ohledem na výše uvedené:

    a) k účelu podle článku 4(a) budou osobní údaje zákazníků zpracovávány pouze do konce kalendářního roku, ve kterém dojde ke splnění příslušné kupní smlouvy (nebo jejímu zániku z jiného důvodu);

    b) k účelu podle článku 4(b) budou osobní údaje zpracovávány pouze (i) do konce 5. kalendářního roku následujícího po splnění příslušné kupní smlouvy (nebo jejího zániku z jiného důvodu); a (ii) pokud zákazník v uvedené době zahájí proti B&S Sales, spol. s r.o. soudní řízení, po dobu trvání takového soudního řízení a dále po dobu 3 kalendářních měsíců od jeho ukončení;

    c) k účelu podle článku 4(c) budou osobní údaje zpracovávány pouze po dobu trvání příslušné právní povinnosti B&S Sales, spol. s r.o.

    d) k účelu podle článku 4(d) budou osobní údaje zpracovávány pouze do doby, než zákazník vyjádří svůj nesouhlas s takovým zpracováním.

         7. Nejpozději do 3 kalendářních měsíců po uplynutí doby zpracování podle článku 6 budou příslušné osobní údaje, u kterých pominul účel jejich zpracování, zlikvidovány či anonymizovány. Anonymizací osobního údaje se rozumí odstranění identifikátorů (všech či některých) zákazníka v takovém rozsahu, že je trvale a nenávratně znemožněna jeho identifikace. Zpracovávané informace v důsledku provedené anonymizace přestanou mít charakter osobního údaje.

         8. Za účelem uvedeným v článku 4(a) bude B&S Sales, spol. s r.o. v nezbytném rozsahu předávat osobní údaje zákazníka třetím osobám, které budou zákazníkovi poskytovat sjednané služby nebo poskytnutí takových služeb zprostředkovávat. Tito příjemci osobních údajů budou osobní údaje zákazníka zpracovávat jako správci odpovídající za prováděné zpracování. Zejména se jedná o následující příjemce:

    a) dopravcům zboží za účelem dopravy zboží

    b) společnosti Heureka Shopping s.r.o., se sídlem Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, IČ: 02387727, DIČ CZ 0238772, jako provozovateli portálu Heureka.cz, a to poskytováním e-mailové adresy za účelem programu “Ověřeno zákazníky“

          9.  Osobní údaje zákazníka mohou být dále v nezbytném rozsahu předávány zpracovateli, se kterým B&S Sales, spol. s r.o. uzavřel smlouvu o zpracování osobních údajů. Jedná se zejména o osoby,  obchodní zástupce B&S Sales, spol. s r.o..

         10.  Zákazník bere na vědomí, že B&S Sales, spol. s r.o. může jeho osobní údaje poskytnout dožadujícímu orgánu veřejné moci (např. soud či policie ČR), a to v rozsahu a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy.

         11.  B&S Sales, spol. s r.o. vždy zajistí bezpečné předání osobních údajů a jejich důvěrnost při předávání třetí osobě.

         12. Zákazník má právo požádat B&S Sales, spol. s r.o. o poskytnutí informace o zpracování osobních údajů. Informace bude zákazníkovi poskytnuta bez zbytečného odkladu; za poskytnutí informace je B&S Sales, spol. s r.o. oprávněn požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace. Dotazy ohledně zpracování osobních údajů mohou zákazníci adresovat na emailovou adresu info@atonery.cz

         13. Zákazník, který zjistí nebo se domnívá, že B&S Sales, spol. s r.o. provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života zákazníka nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může (i) požádat B&S Sales, spol. s r.o. o vysvětlení, nebo (ii) požadovat, aby B&S Sales, spol. s r.o. odstranil takto vzniklý stav. Jestliže bude žádost uživatele shledána oprávněnou, B&S Sales, spol. s r.o. neprodleně odstraní závadný stav.

         14. Uzavřením kupní smlouvy zákazník stvrzuje, že byl seznámen s informacemi o zpracování osobních údajů uvedenými v tomto článku.

    Práva a povinnosti prodávajícího

    Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na uvedenou adresu kupujícího. Při převzetí zásilky od přepravce, obdrží kupující se zbožím i daňový doklad.

    Prodávající má povinnost vymazat registrovaného kupujícího z databáze v případě, že o to písemně požádá.

    Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, nebo má prodávající důvodné podezření, že kupující svůj závazek nehodlá dodržet.

    Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo změnila se výrazným způsobem prodejní cena. V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje, že neprodleně (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.).

    Práva a povinnosti kupujícího

    Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží zasláno a platný telefonický kontakt.

    Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. 

    Zvýší-li se cena zboží oproti původní prodejní ceně, má kupující právo od smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv úhrad.   

    Platební podmínky

    V současné době můžete platit v internetovém obchodě těmito způsoby:

    • osobní platbou - při převzetí zboží na místě určeném k osobnímu odběru
    • platební kartou - při převzetí zboží na místě určeném k osobnímu odběru nebo u externího přepravce
    • bankovním převodem - platba převodem na náš bankovní účet. Po připsání peněz na náš účtet probíhá odeslání zboží
    • dobírkou - při převzetí dobírky, kdy si zboží necháte dovézt externí přepravní službou nebo si jej vyzvednete u externího partnera na jeho výdejním místě
    • online platbou - za zboží zaplatíte pomocí externí platební brány, která Vám umožní okamžitý a bezpečný převod finančních prostředků za zakoupené zboží

    Součástí každé dodávky zboží je platný daňový doklad.

    V případě kupujících - nikoliv spotřebitelů, již jsou smluvními obchodními partnery prodávajícího, zasílá prodávající objednané zboží na fakturu. Splatnost faktury a další podmínky jsou dohodnuty individuálně.

    Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

    Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

    Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

    Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ve smyslu zákona 378/2015 Sb., je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

    Reklamační protokol ke stažení zde.

    Závěrečná ustanovení

    Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 20.6.2017


    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace V pořádku

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Získejte slevu 50 Kč
    na první nákup!

    Zadejte Váš email, na který bude odeslán slevový kód.
    Sleva platí při nákupu nad 300 Kč.

    Zadáním e-mailu souhlasíte se zasíláním akcí a novinek. Platnost kódu je 30 dní od vystavení.