Servis
Přestala Vám fungovat tiskárna, kopírka, skener nebo jiná kancelářská technika? Je na čase provést pravidelný servis Vašeho zařízení? Na to jsme tu my!
Provádíme servis a opravy
tiskáren, kopírovacích zařízení, skenerů, plotrů, řezaček, laminovacích a skartovacích strojů, multifunkčních zařízení a další kancelářské a audiovizuální techniky
Naše firma Vám zaručuje profesionální přístup a řešení Vašeho problému v co nejkratším možném termínu. Vaše zařízení můžete přinést k nám na prodejnu nebo nás kontaktovat a my přijedeme za Vámi.
Co vše Vám můžeme nabídnout v rámci servisu?
- standartní údržbové prohlídky
- preventivní prohlídky po určitém počtu kopií nebo výtisků
- diagnostiku problému
- síťová zapojení v rámci firmy
- konzultace při výběru nového zařízení
Dále nabízíme možnost uzavíraní servisních smluv pro nová i stávající zařízení.
Servisní a materiálová smlouva garantuje
- pravidelné měsíční údržby zařízení
- kompletní servisní činnost
- přednostní servisní služby
- dodání spotřebního materiálu přímo k zákazníkovi
- výměnu náhradních dílů
Pronájem tiskáren, kopírek a multifunkčních zařízení
Potřebujete nové zařízená do vaší kanceláře, ale finance to nedovolí? Máme řešení!
Vedle klasického prodeje nabízíme také možnost pronájmu.
Výhody pronájmu
- žádná počáteční investice
- veškeré náklady na provoz zařízení jsou zahrnuty v ceně pronájmu
- pravidelné servisní prohlídky
- v případě poruchy, poskytneme zdarma odpovídající náhradu
Současně se smlouvou o pronájmu, nabízíme možnost uzavření servisní a materiálové smlouvy.
V případě, že se rozhodnete zvolit pronájem, neváhejte a kontaktujte a my Vám obratem nabídneme takové řešení, které pro Vás bude to nejlepší!
Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat na info@atonery.cz nebo volejte +420 776 241 920.
Máme bohaté zkušenosti se servisem a opravami kancelářské techniky těchto značek: