Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Servis a pronájem zařízení

    Servis

    Přestala Vám fungovat tiskárna, kopírka, skener nebo jiná kancelářská technika? Je na čase provést pravidelný servis Vašeho zařízení? Na to jsme tu my!

    Provádíme servis a opravy
    tiskáren, kopírovacích zařízení, skenerů, plotrů, řezaček, laminovacích a skartovacích strojů, multifunkčních zařízení a další kancelářské a audiovizuální techniky

    Naše firma Vám zaručuje profesionální přístup a řešení Vašeho problému v co nejkratším možném termínu. Vaše zařízení můžete přinést k nám na prodejnu nebo nás kontaktovat a my přijedeme za Vámi.

    Co vše Vám můžeme nabídnout v rámci servisu?
    - standartní údržbové prohlídky
    - preventivní prohlídky po určitém počtu kopií nebo výtisků
    - diagnostiku problému
    - síťová zapojení v rámci firmy
    - konzultace při výběru nového zařízení

    Dále nabízíme možnost uzavíraní servisních smluv pro nová i stávající zařízení.

    Servisní a materiálová smlouva garantuje
    - pravidelné měsíční údržby zařízení
    - kompletní servisní činnost
    - přednostní servisní služby
    - dodání spotřebního materiálu přímo k zákazníkovi
    - výměnu náhradních dílů

    Pronájem tiskáren, kopírek a multifunkčních zařízení

    Potřebujete nové zařízená do vaší kanceláře, ale finance to nedovolí? Máme řešení!

    Vedle klasického prodeje nabízíme také možnost pronájmu.

    Výhody pronájmu
    - žádná počáteční investice
    - veškeré náklady na provoz zařízení jsou zahrnuty v ceně pronájmu
    - pravidelné servisní prohlídky
    - v případě poruchy, poskytneme zdarma odpovídající náhradu
    Současně se smlouvou o pronájmu, nabízíme možnost uzavření servisní a materiálové smlouvy.

    V případě, že se rozhodnete zvolit pronájem, neváhejte a kontaktujte a my Vám obratem nabídneme takové řešení, které pro Vás bude to nejlepší!

    Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat na info@atonery.cz nebo volejte +420 776 241 920.


    Máme bohaté zkušenosti se servisem a opravami kancelářské techniky těchto značek:

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace V pořádku

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit

    Získejte slevu 50 Kč
    při nákupu nad 300 Kč!

    Zadejte Váš email, na který bude odeslán slevový kód.
    Sleva platí při nákupu nad 300 Kč.

    Zadáním e-mailu souhlasíte se zasíláním akcí a novinek. Podmínky zpracování osobních údajů naleznete zde. Platnost kódu je 30 dní od vystavení.